Pytania i odpowiedzi

1) Czy zamówienie kilku wzorów upominku w jednej przesyłce jest możliwe?

Tak, zamówienie kilku wzorów lub kształtów jest możliwe. Jeżeli chcesz zamówić 5 sztuk wzoru 2 i 15 sztuk wzoru 5 to po prostu dodaj 5 sztuk wzoru 2 do koszyka, a następnie 15 sztuk wzoru 5 i sprawdź koszyk.

2) Czy przy większym zamówieniu mogę liczyć na promocyjną cenę?

Sklep Acy.pl oferuje upominki wysokiej jakości w najlepszej cenie. Dodatkowo przy zamówieniu powyżej 300 zł możesz otrzymać 10% rabatu na zamówione produkty. Wystarczy wpisać kod rabatowy "ACY10PRO". Cena po wpisaniu i zatwierdzeniu kodu powinna zmienić się automatycznie.

3) Czy można zmienić treść na własną lub dodać zdjęcie na upominku?

Sklep powstał z myślą o sprzedaży upominków bez personalizacji. Jeżeli interesuje Ciebie delikatna modyfikacja treści to przy większym zamówieniu można po wcześniejszym kontakcie uzgodnić zmianę. Nie tworzymy tzw. winietek gdzie każdy upominek różni się od poprzedniego np: zmianą imienia. W kwestii dodania własnej grafiki np: logo szkoły również proszę o wcześniejszy kontakt. Nie zmieniamy kształtu upominku. Edycja (26.02.2023) - w sklepie zostały dodane kategorie z upominkami na chrzest, komunię, urodziny i wesele w których można niektóre treści zmodyfikować np: datę uroczystości.

4) Podczas wykonywania przelewu wylogowało mnie z banku. Jak ponowić płatność?

W wiadomości e-mail znajduje się odnośnik do ponowienia płatności. Istnieje możliwość wpłaty bezpośrednio na konto bankowe. Wystarczy skontaktować się z nami telefonicznie lub napisać e-maila, a dane do wpłaty zostaną wysłane. Wpłata na konto bankowe wydłuża czas realizacji - oczekiwanie na zaksięgowanie wpłaty.

5) Czy istnieje możliwość dokupienia opakowania do pamiątki?

Dnia 2 stycznia 2023 roku dodaliśmy możliwość do oferowanych pamiątek odpłatnego dołożenia woreczka celofanowego ze sznurkiem jutowym. Proszę pamiętać, że woreczek celofanowy ze sznurkiem zostanie dołączony do przesyłki - nie zajmujemy się pakowaniem pamiątek.

6) Na podziękowaniu zostało wpisane błędne imię, data lub treść.

Nie ingerujemy w treść nadesłaną przez Klientów. Przed wysłaniem danych prosimy o sprawdzenie czy zostało wszystko poprawnie wypełnione.

Jak nas oceniają Klienci? Po prostu świetnie...

Poniżej obrazek ze sprzedaży w serwisie Allegro.

opinie z allegro

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl